خانه / آموزش و پژوهش / در سال ۲۰۲۴، گجت های جدید آینده ای را فراتر از صفحه نمایش تلفن تصور می کنند

در سال ۲۰۲۴، گجت های جدید آینده ای را فراتر از صفحه نمایش تلفن تصور می کنند

Vision Pro اپل دارای تصاویری خیره کننده و همه جانبه است که برنامه ها و صفحه های مجازی را در اطراف شما قرار می دهد. توانایی برقراری تماس FaceTime به اندازه دلخواه باعث می‌شود دیگر هرگز نخواهید با کسی از طریق یک صفحه نمایش کوچک ۶ اینچی صحبت کنید. اما Vision Pro هنوز احساس می کند که در جست و جوی هدف اصلی است. سال ها طول کشید تا جهت سلامت و تناسب اندام اپل واچ شکل بگیرد، و من تصور می کنم این مورد در مورد ویژن پرو نیز یکسان خواهد بود.

به گزارش ارتباط تک مینگ-چی کو، تحلیلگر اوراق بهادار بین المللی TF، که به خاطر پیش بینی های محصولات اپل و پیوندهای زنجیره تامین خود مشهور است، اخیرا گزارش داد که این شرکت محموله های Vision Pro خود را کاهش داده است. شاید این نشانه ای باشد که تقاضا تا کنون ضعیف تر از حد انتظار بوده است. در همین حال، Vision Pro دارای پتانسیل بسیار زیادی به عنوان یک وسیله سرگرمی و ارتباطی است، از جمله موارد دیگر، تماشای یک فیلم یا تماس با یک عزیز را در صفحه نمایشی بسیار بزرگتر از آنچه که تا به حال در دست دارید، امکان پذیر می کند.

این آینده ای است که به نظر نزدیک است اما در عین حال بسیار دور از دسترس است. اگر یک چیز قطعی باشد، این است که شرکت های فناوری بزرگ و کوچک به دنبال راه هایی برای حرکت فراتر از صفحه نمایش، خوب یا بد هستند. اما جایگزین کردن صفحه نمایش های کوچکی که در جیب ما قرار می گیرند، کار ساده ای نخواهد بود، و این هدفی است که احتمالاً به این زودی محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ محمد حسن اسدی طاری/ عکس از: cnet

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

درگذار از حرفه خبرنگاری استراتژی شما چیست؟

با افزایش میزان تعدیل نیرو در میان کارمندان صنعت رسانه، خبرنگاران امروز با چشم‌انداز گذار ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت