خانه / آموزش و پژوهش / نقش هوش مصنوعی (AI) در روابط عمومی و بازاریابی محصول در سازمان‌های نوین

نقش هوش مصنوعی (AI) در روابط عمومی و بازاریابی محصول در سازمان‌های نوین

چکیده:هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی از جمله فناوری، تجارت، پزشکی، خودرو و آموزش در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. اما این پدیده در چند سال اخیر به طور فزاینده‌ای در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی نیز حضور یافته و به برندها کمک می‌کند تا با مشتریان خود در هر مرحله از مسیر خرید ارتباط برقرار کنند. همچنین، ابزارهایی که قبلاً تنها برای شرکت‌های بزرگ قابل دسترس بودند، اکنون با قیمت مناسب برای کسب‌وکارهای متوسط و کوچک نیز در دسترس هستند. این مطالعه به بررسی این مسئله می‌پردازد که چگونه هوش مصنوعی در روابط عمومی و بازاریابی به طور گسترده استفاده می‌شود و چه تأثیراتی برای کارشناسان بازاریابی دارد. این مطالعه با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده نشان می‌دهد که هوش مصنوعی در تمام جنبه‌ها مفید است، به خصوص در روابط عمومی و بازاریابی، و صنعت‌هایی که از هوش مصنوعی بهره می‌برند رشد بیشتری نسبت به صنعت‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند دارند. این مطالعه همچنین پیشنهاداتی در زمینه‌های تجاری، به ویژه روابط عمومی و بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی، توسعه محصولات و استفاده از مهارت‌های جدیدی که با فناوری جدید لازم شده‌اند، برای تیم بازاریابی ارائه می‌کند.
کلمات کلیدی: هوش مصنوعی، AI، بازاریابی، روابط عمومی، یادگیری ماشینی
انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

عوامل موثر بر افزایش توانمندی خبرنگاران آزاد

در دنیای امروز رسانه، از دست دادن کار در یک نهاد رسانه‌ای یا اتاق خبر، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت