خانه / آموزش و پژوهش / انجمن علوم عامه پسند آمریکا بهترین نوآوری های سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد

انجمن علوم عامه پسند آمریکا بهترین نوآوری های سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد

انجمن علوم عامه پسند[۱] آمریکا برندگان سالانه جایزه Best of What’s New  را طی ارزیابی سالانه هزاران محصول که توسط داوران این انجمن برگزار می شود، اعلام کرد. این داوران در جست و جوی هیجان‌انگیزترین و انقلابی‌ترین نوآوری‌ها و ارزیابی آنها بوده اند.

به گزارش ارتباط تک به نقل از انجمن خبری روابط عمومی “آنی کولبرت”[۲] ، سردبیر انجمن علوم عامه پسند گفت: “از سال ۱۹۸۸، این انجمن با افتخار معرفی بهترینهای نوآوری را جشن گرفته و و جوایز خود را به ایده هایی به عنوان “ایده خلاق سال” می دهد که نقش مهمی در بهبود زندگی روزمره و آینده ما داشته باشند.

داوران در سی و ششمین سال بخش ارزیابی رقابتی نوآوریها علاوه بر ارزیابی بهترینها، جایزه ویژه ای به عنوان “ن.آوری سال” هم پیش بینی کرده اند که از هوافضا تا ورزش و فضای باز را شامل می شود.

این فهرست معتبر بهترین محصولات و فناوری‌ها را با ویژگی‌های پیشگامانه که برای بهبود چشمگیر زندگی ما طراحی شده‌اند، برجسته می‌کند.

برندگان سال ۲۰۲۳ از:

محصولات روزمره برای گیمرها، شامل دسترسی کنترلر PS5 سونی و هدست بازی PRO X2 LIGHTSPEED  لاجیتک، اسپرسوساز Eletta Explore De’Longhi، علاقه مندان به فضای باز Polartec’s Fresh Face Odors تکنولوژی، کاوشگر قمرهای یخی مشتری (Juice)، سیستم شناسایی سلامت و… بوده اند و برندگان در دسته های مختلف عبارتند از:

Aerospace: Psyche   توسط NASA/JPL و دانشگاه ایالتی آریزونا

سیستم باد لاستیک ActivAir توسط  BFGoodrich

خدمات اضطراری و دفاع Kevlar EXO توسط  Dupont

کارخانه های حذف کربن و الکترولیز توسط  Equatic

تلویزیون OLED M با امضای  LG

ابزارک Generative Fill توسط  Adobe

نیروگاه های باتری حالت جامد قابل حمل توسط  Yoshino

مراقبت شخصی Visible Plus توسط  Visible Health

گفتنی است انجمن علوم عامه پسند که در سال ۱۸۷۲ تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین برندهای رسانه ای آمریکا است. از سال ۱۹۸۸، داوران انجمن هر سال هزاران محصول را از میان محصولات و فناوری‌هایی که پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در دسته‌های خود نشان می‌دهند؛ بررسی می‌کنند و جایزه  Best of What’s New به محصولات و فناوری ها در ۱۰ دسته هوافضا، خودرو، مهندسی، سرگرمی، ابزارک، بهداشت، خانه، مراقبت شخصی، ورزش و فضای باز، و خدمات اضطراری و دفاع اهدا می شود.

[۱] Popular Science

[۲] Annie Colbert

انتهای پیام/ محمد حسن اسدی طاری

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

عوامل موثر بر افزایش توانمندی خبرنگاران آزاد

در دنیای امروز رسانه، از دست دادن کار در یک نهاد رسانه‌ای یا اتاق خبر، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت