دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی افزود: بنیاد مستعضفان سال گذشته تفاهم نامه ساخت مسکن را با بنیاد مسکن، کمیته امداد و سازمان بهزیستی منعقد کرد و طی این تفاهم نامه بنیاد علوی با مشارکت نهاد های مذکور برای مددجویان تحت پوشش که در ساخت مسکن دچار مشکل هستند، به صورت جداگانه هر کدام ۷۵ میلیون تومان بلاعوض در اختیار مددجویان قرار داد.

بیگی افزود: در سطح استان ۱۲۰ واحد مربوط به خانواده تحت پوشش کمیته امداد بوده که در مناطق هلیلان، دره شهر، چرداول، ملکشاهی می باشد و هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال ساخت هستند همچنین ۷۰ واحد مسکن در حال ساخت مربوط به خانواده های دو معلول به بالا شهری و روستایی تحت پوشش بهزیستی است که بنیاد علوی ۲۰۰ میلیون تومان به خانواده های شهری و ۱۵۰ میلیون تومان به خانواده های روستایی کمک بلاعوض می کند.

وی ادامه داد: برای خانواده های نیازمندی که تحت پوشش هیچ کدام از  نهادهای حمایتی نیستند، براساس تفاهم نامه با بنیاد مسکن در سطح استان ۵۵۰ واحد وجود دارد که ۵۰ درصد آن در شهرستان ملکشاهی و هلیلان است، سهم مشارکت بنیاد علوی ۵۰ میلیون تومان بلاعوض و اهدا ۲ تن میلگرد و ۱۰ تن سیمان که جمعا ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض است. این واحدها ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/