خانه / اخبار / اجتماعی / شهرداری سیرجان در یک قدمی فینال آسیا

شهرداری سیرجان در یک قدمی فینال آسیا

تیم شهرداری سیرجان نماینده شایسته فوتبال ایران، در دومین بازی پیاپی خود در جام باشگاه های زنان آسیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم گوکولام هند را شکست دهد.

به گزارش ارتباط امروز، در این مسابقه جهان‌نجاتی با توجه به نمایش خوب شاگردانش در بازی اول، تصمیم گرفت تا به ترکیب برنده دست نزد و با همان نفرات تیمش را در مقابل حریف هندی به میدان فرستاد.

درنیمه اول هندی ها توانستند نمایش بهتری نسبت به تیم شهرداری سیرجان داشته باشند، با این‌حال اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و در پایان یک نیمه کم افت و خیز دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. اما در نیمه دوم در یک ضد حمله زهرا علیزاده در موقعیت تک به تک با گلر هندی‌ها قرار گرفت اما خروج خطرناک دروازه‌بان هند باعث مصدومیت وی شد و به سرعت با ورود کادرپزشکی علیزاده به بیمارستان منتقل گردید. داور مسابقه هم بعد از بازیینی صحنه از طریق VAR و بررسی طولانی‌مدت، مدافع گوکولام را با کارت زرد و دروازه بان را با کارت قرمز جریمه کرد. با اخراج دروازه بان تیم و روی ضربه ایستگاهی به دست آمده افسانه چتر نور توانست با ضربه کاشته دیدنی دروازه گوکولام را فرو ریزد و شهرداری سیرجان با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شود.

شاگردان مریم جهان نجاتی با برتری در این بازی حالا در یک قدمی عنوان قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود. ><<>><< انتخابات از ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت