خانه / آموزش و پژوهش / VUZ و آینده سرگرمی و نوآوری

VUZ و آینده سرگرمی و نوآوری

ارتباط تک: شبکه های اجتماعی همواره از پلتفرمهایی بهره مند می شوند که نوآوریهای ارتباطی در آنهل بیش از پیش مشاهده می شود. ازجمله: VUZ، برنامه اجتماعی و پلت فرم ویدیویی همه جانبه، که در فروشگاه اپل و “اپل ویژن پرو”* در دسترس قرار گرفته است.

VUZ شکاف بین فیزیکی و مجازی را پر می کند تا بزرگترین کتابخانه محتوای فراگیر برتر را ارائه دهد و سازندگان این نوآوری ادعا می کنند این برنامه برخورداری از بیش از ۲۰۰۰۰ ساعت محتوای فراگیر انحصاری با بیش از ۲ میلیارد بازدید که بخش‌های سرگرمی، سازندگان و ورزش، از جمله تجربیات XR، VR و AR را تقریباً از هر کجای دنیا پوشش می‌دهد. همچنین با ادغام یکپارچه فناوری پیشرفته VUZ با اپل ویژن پرو، کاربران اکنون از تنوع بیشتری در اشترک گذاری ویدیویی بهره مند شده اند.

خالد زعتارا، بنیانگذار VUZ، گفت: “VUZ برای اپل ویژن پرو یک پیشرفت بزرگ و یک نقطه عطف جهانی است.” ما در حال بازنویسی کل روایت و ساختن آینده رسانه و سرگرمی هستیم. ترکیبی از نوآوری های پیشرفته و محتوای غوطه ور در VUZ برای اپل ویژن پرو یک تغییر لرزه ای در نحوه درک و تعامل ما با سرگرمی است و همه چیز را تغییر خواهد داد. ما هیجان‌زده‌ایم که دوران جدیدی از تجربیات همهجانبه را معرفی کنیم که نحوه تعامل کاربران با حوزه‌های دیجیتال را مجذوب و بازتعریف کند. امکانات بی حد و حصر است.

علاوه بر این عرضه محصول پیشگامانه، VUZ اخیراً همکاری خود را با “لالیگا”، لیگ برتر فوتبال اسپانیا و بزرگترین اکوسیستم فوتبال در سطح جهان اعلام کرده است. این همکاری آماده است تا علاقه مندان به فوتبال را با محتوای همه جانبه بی پایان در پلتفرم VUZ درگیر کند و بعد جدیدی را برای تجربه لالیگا ارائه دهد.

گفتنی است در سال ۲۰۲۲، برنامه اجتماعی  VUZ برنده جایزه شرکت فناوری سال توسط جوایز کارآفرین فناوری شد.

*Apple Vision Pro

*LALIGA

انتهای پیام/ مهری خوش طینت

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

عوامل موثر بر افزایش توانمندی خبرنگاران آزاد

در دنیای امروز رسانه، از دست دادن کار در یک نهاد رسانه‌ای یا اتاق خبر، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت