خانه / اخبار / اجتماعی / یازده هزار نفر در مرحله پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند

یازده هزار نفر در مرحله پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند

محمد حسن اسدی طاری
احمد قیومی فرماندار تهران به خبرنگاران گفت: وی با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعی و سیاسی فرمانداری تهران ادامه داد: تاکنون حدود ۱۱ هزار نفر برای ۳۰ کرسی نمایندگی تهران در  مجلس پیش ثبت نام کرده‌اند که شامل حدود ۹ هزار مرد و ۲ هزار زن در این مرحله ثبت نام کرده اند.

به گفته وی فرماندار عالی‌ترین مقام حاکمیت در شهر است اما در تهران گاهی اوقات این موضوع ایجاد نمی‌شود زیرا اینجا تهران است شهردار تهران عضو هیات دولت است و همین موضوع این جایگاه را خاص می‌کند. این موضوعات جزو پیچیدگی‌های کار در تهران است، همچنین احزاب سیاسی و گروه‌ها نیز تمرکزشان در تهران است.

به گزارش پیام کنفرانس فرماندار تهران در نشست خبری که معاونان وی نیز حضور داشتند همچنین گفت: فرماندار تهران ادامه داد: ما در فرمانداری تهران به عنوان نماینده عالی دولت در شهر تهران می‌خواهیم به وظایف‌مان به درستی عمل کنیم تا پناهگاهی برای مردم باشیم. طبق قانون تمام مصوبات شورای شهر تهران باید در کمیته تطبیق فرمانداری بررسی و تایید شود و بعد از تایید و امضای فرمانداری مصوبه قابل اجرا خواهد بود. به طور مثال درخصوص افزایش قیمت بلیت مترو ما درخواست توضیح داشتیم که توضیحاتی ارائه نشد و بعد قیمت بلیت تعدیل شد و به تایید فرمانداری رسید. نگاه ما این است که باید تمام اقدامات براساس آنچه در قانون آمده است انجام‌ شود.

مردم باید فرمانداری را حامی و پناهگاه خود بدانند و همه دستگاه‌ها باید پاسخگوی فرمانداری تهران باشند. ما مطالبه گر حقوق مردم و اجرای قوانین و برنامه‌های دولت هستیم. حرکت در این مسیر شروع شده و کار پیش می‌رود و امیدواریم رسانه‌ها در این خصوص به ما کمک کنند. رسانه‌ها می‌توانند پل ارتباطی بین ما و مردم باشند و ما به دنبال این هستیم که از این ظرفیت رسانه استفاده کنیم. خیلی از اقدامات در تهران انجام شده که مردم نمی‌دانند و با کمک رسانه‌ها می‌توان آن را به گوش مردم رساند.

قیومی در ادامه به ریزش ساختمان در خلازیل نیز اشاره کرد و گفت:‌ تخریب ساختمان‌های غیرمجاز در منطقه ۱۹ با حکم قضایی و همراهی نیروی انتظامی انجام شد. قطعا در این حادثه خطایی سرزده است. همچنین مسولیت کار در این بخش به عهده شهرداری منطقه بوده است. در پی حادثه ریزش ساختمان در منطقه ۱۹، کارگروه ویژه ای برای بررسی موضوع راه اندازی شده است.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود. ><<>><< انتخابات از ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت