خانه / آموزش و پژوهش / ماسک و زاکربرگ در قفس؛ ایکس و پخش زنده «جنگ متمدنانه» غو‌ل‌ها

ماسک و زاکربرگ در قفس؛ ایکس و پخش زنده «جنگ متمدنانه» غو‌ل‌ها

به گزارش ارتباط امروز به نقل از آسوشیتدپرس ایلان ماسک بامداد روز یکشنبه ششم اگوست ۲۰۲۳ اعلام کرد مبارزه پیشنهادی‌اش با مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، از طریق شبکه اجتماعی «ایکس» که پیشتر توییتر نام داشت، به طور زنده پخش خواهد شد. این دو غول شبکه‌های اجتماعی از ماه ژوئن در حال رجزخوانی و دعوت از یکدیگر برای حضور در قفس مبارزه هنرهای رزمی در لاس‌وگاس بوده‌اند.

ماسک با انتشار پستی در «ایکس» گفت: «مبارزه زاک در برابر ماسک به طور زنده از طریق ایکس پخش خواهد شد. همه عواید آن صرف امور خیریه برای کهنه‌سربازان خواهد شد.» ایلان ماسک یک ساعت پیشتر از این پست نیز اعلام کرده بود به منظور آماده‌شدن برای مبارزه، تمام طول روز را وزنه زده است. او گفته بود وقت کافی برای تمرین ندارد و به همین خاطر وزنه‌ها را سر کار می‌برد. ماسک در پاسخ به پرسش یک کاربر مبنی بر اینکه هدف از این مبارزه چیست، گفت: «شکل متمدنانه جنگ است. مردها عاشق جنگ هستند.»

کری‌خوانی‌های ایلان ماسک و مارک زاکربرگ علیه یکدیگر زمانی آغاز شد که ماسک روز ۲۰ ژوئن در پستی اعلام کرد آماده مبارزه در قفس با زاکربرگ است. یک روز بعد، مارک زاکربرگ ٣٩ ساله که در رشته هنرهای رزمی جوجیتسو آموزش دیده و پیشتر تصاویری از پیروزی‌هایش در مبارزات را از طریق اینستاگرام پست کرده، در پاسخ به ماسک گفت محل مبارزه را برایش بفرستد. ایلان ماسک در پاسخ به مارک زاکربرگ قفس هشت ضلعی لاس‌وگاس را که محل برگزاری مبارزات ام‌ام‌ای است، تعیین کرد و گفت خود را برای این مبارزه آماده می‌کند.

گفتنی است شرکت متا هنوز به این پست ایلان ماسک واکنش نشان نداده است.

انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

عوامل موثر بر افزایش توانمندی خبرنگاران آزاد

در دنیای امروز رسانه، از دست دادن کار در یک نهاد رسانه‌ای یا اتاق خبر، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت