خانه / اخبار / اجتماعی / رنگ سال ۲۰۲۳ اعلام شد

رنگ سال ۲۰۲۳ اعلام شد

مرجع جهانی رنگ سال ۲۰۲۳ را به صورت رسمی پنتون،  Viva Magenta معرفی کرد. قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس است.

به گزارش ارتباط امروز، در یک لحظه فرهنگی که توسط چالش‌های بی‌شماری شکل گرفته است، رنگ سال پنتون برای سال ۲۰۲۳ سایه‌ای از قرمز پررنگ است که بیانگر قدرت و سرزندگی مورد نیاز برای ایجاد آینده‌ای مثبت‌تر است.

مرجع جهانی رنگ سایه‌ای پر جنب و جوش و ظریف از قرمز زرشکی، مطالعه‌ای در تعادل است: با استفاده از رنگ‌های گرم و سرد، منشأ رنگ در طبیعت با رنگی برق‌آمیز است که می‌توان آن را هم در رنگ‌های فیزیکی و هم در رنگ‌های سرد یافت.

اکنون در بیست و سومین سال انتخاب رنگ سالانه، مؤسسه پنتون رنگ سال را به این رنگ انتخاب کرده است.

Leatrice Eiseman مدیر اجرایی مؤسسه می‌گوید: «ما این رنگ را انتخاب کردیم زیرا احساس می‌کردیم که یک سایه غیر متعارف برای یک زمان غیر متعارف است، چیزی که می‌تواند چشم‌انداز جدیدی را به ما ارائه دهد. وی خاطرنشان می کند که این رنگ قدرت را منتقل می کند، اما به روشی قاطعانه و نه تهاجمی. “این رنگی است که واقعاً با نشاط است که سیگنال جدیدی از قدرت را نشان می دهد، چیزی که همه ما برای آینده ای خوش بینانه تر به آن نیاز داریم. این رنگ برگرفته از ترکیب خلاقیت انسانی و هوش مصنوعی را در بر می گیرد.

انتهای پیام/ به قلم مرجان جان قربان، ارتباط امروز

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

سرطان روده بزرگ؛ سومین سرطان شایع دنیا

دکتر علیرضا حسینی فوق تخصص گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: سرطان روده ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت