خانه / اخبار / فرهنگی / ۱۰ پروژه کتابخانه‌ای در حال ساخت در لرستان داریم

۱۰ پروژه کتابخانه‌ای در حال ساخت در لرستان داریم

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ۱۰ پروژه کتابخانه‌ای در حال ساخت در استان با پیشرفت‌های فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد وجود دارد.

به گزارش ارتباط امروز، سجاد راستخانه، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در تمام کتابخانه‌های نهادی استان بخش کودک ایجاد شده است، اظهار کرد: این بخش با شرایط خاص دوران کودکی طراحی شده و محتوای مناسب، اسباب بازی‌های فکری، کتاب‌های خاص رده‌های سنی مختلف برای آنها در نظر گرفته شده است و برنامه‌های مختلف فرهنگی همچون کلاس‌های نقاشی، خطاطی، قصه‌گویی، بلندخوانی و … در کتابخانه‌های لرستان برای کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ پروژه کتابخانه‌ای در حال ساخت در لرستان با پیشرفت‌های فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد وجود دارد، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها متراژ کتابخانه‌ها به دو برابر خواهد رسید، اما ساخت و تکمیل این کتابخانه‌ها علاوه بر اعتبارات ملی و استانی نیازمند مساعدت خیرین کتابخانه‌ساز استان است.

راستخانه تصریح کرد: از همین تریبون دست یاری به سوی خیرین استان بلند می‌کنیم و اگر خیرین به این حوزه ورود کنند قطعاً هر یک متری که به کتابخانه‌های استان اضافه شود، کاری خداپسدانه بوده که ماندگار است و موجب خیر و برکت برای مردم در بحث دانایی و دانش خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان درباره کتابخانه مرکزی خرم‌آباد نیز گفت: این کتابخانه در سه فاز در حال ساخت است که حدود ۷۸۹۳ متر به متراژ کتابخانه‌های استان اضافه خواهد کرد. راستخانه از اقشار مختلف مردم برای حضور در کتابخانه‌های عمومی و استفاده از کتاب‌های خوب و خدمات فرهنگی و اجتماعی کتابخانه‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

زیستگاه لک‌لک‌ها در کردستان ثبت شد

معاون میراث فرهنگی استان کردستان از گمانه‌زنی و کاوش تپه «توبره‌ریز» در کامیاران، ثبت ملی «زیستگاه ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت