خانه / اخبار / اجتماعی / اجرای طرح های زیرساختی، اشتغال، توانمند سازی و محرومیت زدایی مردم شهرهای خلخال و کوثر در استان آذربایجان شرقی

اجرای طرح های زیرساختی، اشتغال، توانمند سازی و محرومیت زدایی مردم شهرهای خلخال و کوثر در استان آذربایجان شرقی

وحید خاوه ای مدیر عامل بنیاد علوی و معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در ابتدای سفر دو روزه به خلخال و کوثر با حضور در نشست شورای پیشرفت شهرستان گفت: کمک به احداث ساخت مسکن، احداث و بهسازی راه روستایی و ساخت و تجهیز مراکز آموزشی از جمله فعالیت های اصلی بنیاد علوی در این شهرستان است. وی از اختصاص بیش از یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های زیرساختی، اشتغال، توانمند سازی و محرومیت زدایی مردم شهرهای خلخال و کوثر در استان آذربایجان شرقی خبر داد .

به گزارش ارتباط امروز، وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور مردم در اقدامات و فعالیت های اصلاحی بنیاد علوی از مردم به عنوان نقطه اصلی پیشرفت و آبادانی در کشور نام برد. اجرای موفقیت آمیز هر پروژه یا اقدامی در مناطق مختلف در گرو حضور فعال مردم است و بنیاد ضمن تاکید بر حضور اقشار مختلف به تحقق این امر کمک می کند.

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان همچنین با اشاره به اقدامات متعدد بنیاد علوی در مناطق محروم و کمتر برخوردار افزود: ارائه اطلاعات دقیق از فعالیت های انجام شده به عموم مردم یکی از نکات ضروری است که باید مد نظر قرار گیرد. شناسایی و مشارکت دادن فرهیختگان و نخبگان دغدغه مند در کمک به اجرای طرح های توانمند سازی و محرومیت زدایی نقطه قوتی برای شروع فعالیت ها و پیشرفت پروژه ها است.

در ادامه لیلا شعبانعلی زاده دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در خلخال و کوثر گزارشی از فعالیت های انجام شده نهاد در این منطقه ارائه کرد و گفت: اعطای ۳۵۰ فقره تسهیلات، تعمیر و تجهیز ۲۰ مسجد، اعزام ۴۰۰ نفر زائر اولی به کربلای معلی و مشهد مقدس، کمک به ساخت مسکن محرومان و توجه به آموزش، برخی اقدامات بنیاد علوی در این دو شهرستان در سال گذشته است.

انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود. ><<>><< انتخابات از ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت