خانه / عکس و فیلم / شاتر استاک قدرت داستان سرایی را در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳ جشن می گیرد

شاتر استاک قدرت داستان سرایی را در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳ جشن می گیرد

پلتفرم خلاق جهانی پیشرو برای برندهای متحول کننده و شرکت های رسانه ای و تولیدی ” شاتر استاک “[i]، حمایت رسمی خود از جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳ را اعلام کرده است.

جیمی الدن، از مدیران ارشد شاتر استاک گفت: دو دهه پیش، شاتر استاک به عنوان پلتفرمی برای عکاسان، هنرمندان، سینماگران و داستان نویسان شروع به کار کرد تا تصاویر، موسیقی و ویدئوهای خود را با جهان به اشتراک بگذارند که این اتفاق شاتر استاک را به عنوان ارائه‌دهنده پیشرو در جهان از محتوای ممتاز و انحصاری، تبدیل کرده است. بنابراین ما خوشحالیم که اجرای این فرآیند پر دردسر و در عین حال بسیار پرارزش بسیار ابتکاری و خلاقانه بوده است.

به گزارش ارتباط امروز، شاتر استاک که مقر آن در شهر نیویورک است، پلتفرم خلاق جهانی پیشرو برای برندهای متحول کننده و شرکت های رسانه ای است.  این مجموعه متشکل از زیرمجموعه های گروه خود شامل عکس ها، وکتورها، تصاویر، مدل های سه بعدی، فیلم ها و موسیقی با کیفیت بالا است و بیش از ۲ میلیون کاربر دارد که هر هفته صدها هزار تصویر اضافه می کنند. درحال حاضر بیش از ۴۲۴ میلیون تصویر و بیش از ۲۷ میلیون کلیپ ویدیویی در شاتر استاک در دسترس کاربران قرار دارد.

شاتر استاک دفاتری در سراسر جهان و مشتریانی در بیش از ۱۵۰ کشور دارد. این شرکت همچنین مالک  Splash News، آژانس خبری سرگرمی پیشرو در جهان برای اتاق‌های خبری و شرکت‌های رسانه‌ای در سراسر جهان، Pond5 بزرگترین بازار محتوای ویدئویی جهان، Turbo Squid بزرگترین بازار محتوای سه‌بعدی جهان و همچنین Pic Monkey به عنوان یک پلتفرم آنلاین پیشرو در طراحی گرافیک و ویرایش تصویر است.

انتهای پیام/

[i] Shutter-stock

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

فرهنگ جامع موسیقی ایران

انتهای پیام/ منبع: ارتباط امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت