خانه / اخبار / اجتماعی / مدیرعامل اوپن ‌اِی‌آی پس از برکناری به مایکروسافت پیوست

مدیرعامل اوپن ‌اِی‌آی پس از برکناری به مایکروسافت پیوست

ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، چند روز پس از اخراج سام آلتمن از شرکت اوپن‌ای‌آی، او و سایر اعضای تیمش را استخدام کرد. آلتمن که سال گذشته با راه اندازی چت ربات هوش مصنوعی به شهرت رسید، در حساب ایکس خود نوشت: «ماموریت ادامه دارد.» نادلا نیز در حساب ایکس خود خبر داد که آلتمن به همراه گریگ براکمن، دیگر بنیانگذار اوپن‌ای‌آی و همکارانشان، «به مایکروسافت می‌پیوندد تا یک تیم تحقیقاتی جدید هوش مصنوعی پیشرفته را رهبری کند.»

انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

سپاس از آنان که تپش سلامت جامعه‌اند

اول شهریور، روز پزشک، تنها یک مناسبت تقویمی نیست؛ بلکه فرصتی است برای بازاندیشی در ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت