خانه / اخبار / اجتماعی / نقش فرماندهی و ستاد ارتش در عملیات شکست حصر سوسنگرد

نقش فرماندهی و ستاد ارتش در عملیات شکست حصر سوسنگرد

در آستانه ۲۶ آبان‌ماه، سالروز شکست حصر سوسنگرد، نشست تبیین نقش فرماندهی و ستاد در این عملیات در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در این نشست که با حضور تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش از جمله سرتیپ سیدناصر حسینی، سرتیپ دوم خلبان سیاوش مشیری و سرتیپ دوم خلبان ابراهیم محمدزاده برگزار شد، ابعاد مختلف عملیات شکست حصر سوسنگرد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
از جمله مسائل مطرح شده در این نشست می‌توان به تبیین و تشریح ابعاد مختلف عملیات، فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در شکست حصر سوسنگرد، نقش محوری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در آزاد سازی سوسنگرد، نقش تیپ ۲ لشکر ۹۲ زرهی اهواز در عملیات آزاد سازی سوسنگرد قهرمان، تأثیر آزاد سازی سوسنگرد در مواجهه‌ با دشمن در آوردگاه حساس و سرنوشت ساز آن مقطع و سال های بعد از جنگ تحمیلی و نیز نقش سپاه پاسداران، ستاد جنگ های نامنظم شهید چمران، ژاندارمری، جهاد سازندگی، عشایر غیور و مردم مومن در این عملیات اشاره کرد.
در پایان این نشست، دانشجویان حاضر در جلسه سوالات و پرسش های خود را در خصوص عملیات شکست حصر سوسنگرد مطرح و از کارشناسان پاسخ های مناسب دریافت کردند.

انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود. ><<>><< انتخابات از ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت