خانه / اخبار / اجتماعی / آمازون با پرتاب ماهواره‌های آزمایشی، وارد رقابت با استارلینک شد

آمازون با پرتاب ماهواره‌های آزمایشی، وارد رقابت با استارلینک شد

به گزارش ارتباط تک به نقل از آسوشیتدپرس آمازون قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، تعداد ۳۲۳۶ ماهواره را در مدار زمین قرار دهد و پوشش اینترنتی خود را در سراسر جهان گسترش دهد. در حالیکه اسپیس ایکس، شرکت رقیب آمازون، از سال ۲۰۱۸ تاکنون بیش از پنج هزار ماهواره استارلینک را به فضا پرتاب کرده است که تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۴۲ هزار ماهواره می رسد.

پرتاب ماهواره‌های آزمایشی آمازون، نشانه‌ای از افزایش رقابت در بازار خدمات اینترنتی ماهواره‌ای است. این رقابت می‌تواند منجر به کاهش قیمت‌ها و بهبود کیفیت خدمات برای کاربران شود. در عین حال یوتلست وان وب، شرکت اروپایی، نیز در حال پرتاب ماهواره‌های اینترنتی است. این شرکت تا کنون حدود ۶۰۰ ماهواره را به فضا پرتاب کرده است.

انتهای پیام/

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود. ><<>><< انتخابات از ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت