خانه / اخبار / اجتماعی / کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور

کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور

موج مکزیکی کپی-پیست برندها در کشور، به زودی رکوردی در گینس به ثبت خواهیم رساند! البته کپی-پیست نیسسست!! ایده گرفتن است! بعضی ها می گویند: چه اشکالی دارد! مهم این است که خووب کپی شود!

و بعد خووب پیست شود در ذهن مخاطب. یا متوجه نمی شود یا می شود، مدتی میرویم روی سایلنت، بعد هم فراموش می شود. فکر کردن برای مغر مضر است! مغز خش بر می دارد!

یک جست و جوی ساده در گوگل… چه چیزی در دنیا ترند شده؟… البته حواسمان باشد که حداقل دو سه ماهی از آن گذشته باشد که پته برند ما دیرتر روی آب بیاید!

دیده شده خود گوگل هم وقتی جست و جو می کند، می گوید: بابا، رقیبت همین دو دقیقه پیش اومد اینو برداشت کپی پیست کرد ، تو برو مال یک ماه قبل تر رو بردار بده به خورد مخاطب!

در واقع کارفرماها نگرش سنتی دارند! خلاقیت دوست ندارند! پولشان باد آورده است و داده اند به شما! محتوا،تبلیغ و… هر چه می خواهید با همین فرمان بروید که در این اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت کسب و کارها، برندها زودتر نابود شوند… مخاطب هم بنده خدا از همه جا بی خبر… چه و چه…

سوال: اگر پته روی آب آمد چه کنیم؟ اصلا عذرخواهی نکنید. این سوسول بازی ها مال خارجی هاست. در ایران چیزی که بلند است دیوار حاشا. کوچه ای هم داریم به نام علی چپ. می گویند جای بدی نیست. تا حالا که جواب داده!

فقط در پاسخ به مخاطب از قبل با هم هماهنگ باشید که هر کدام یک ساز نزنید. یکی ویولن و دیگری سه تار. و من الله توفیق.

انتهای پیام/ منبع: ارتباط امروز

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

سرطان روده بزرگ؛ سومین سرطان شایع دنیا

دکتر علیرضا حسینی فوق تخصص گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: سرطان روده ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت