خانه / اخبار / اجتماعی / سردرگمی رهگذران در میدان هفت تیر شهر تهران

سردرگمی رهگذران در میدان هفت تیر شهر تهران

عکس تزیینی از همشهری آنلاین

میدان هفت تیر از میادین بزرگ شهر تهران است که به دلایل مختلف از جمله: شاهراه ارتباطی بزرگراه مدرس به مرکز شهر، وجود مراکز خرید و بورس لباس برای اقشار مختلف در زوایای مختلف میدان، تجمع دستفروشان و بساط کالاهای مختلف در شرق میدان، مهمترین مرکز تجمع اعیاد و مناسبتهای مذهبی و… شاهد تردد بسیار زیاد خودرو و عابرین پیاده در محیط میدان است.

با این وجود تنها یک پل تردد عابرین پیاده در میدان وجود دارد که به دلیل نقطه جغرافیایی گل عابر پیاده در میدان بسیاری از عابرین از آن استفاده نمی کنند. مشاهدات میدانی خبرنگار ارتباط امروز حاکی از آنست که وجود پل در یکطرف میدان موجب شده است که عابرین عرض میدان را به صورت پیاده و غیر اصولی طی کنند که با وجود راهبندهای ترافیکی در میدان، تردد عابرین غیر اصولی و ناامن است و ممکن است موجب تصادف یا در حالت خوش بینانه کندی عبور و مرور شود.

تعدادی از عابرین مزبور در گفت و گو با خبرنگار ارتباط امروز نسبت به نبود پل عابر در سمت دیگر میدان بر روی ابتدای کریمخان زند ابراز تاسف کردند. به گفته آنها وجود پل عابر پیاده در سمت دیگر میدان هفت تیر موجب می شود که آنها راه کوتاهتری را نسبت به عبور از پل عابر در ضلع مرکزی میدان که همواره پله های پل مزبور خاموش است، برگزینند .

انتظار دارد مدیران محترم شهری در شهرداری منطقه نسبت به اصلاح هندسی عبور و مرور رهگذران از قسمتهای اصلی میدان، تمهیدات بهتری اتخاذ کند؛ که در نهایت منجر به بهبود تردد عابرین و ترافیک میدان می شود.

انتهای پیام/ محمد حسن اسدی طاری

درباره ی editor

مطلب پیشنهادی

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود

انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود. ><<>><< انتخابات از ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیکس سافت